Kanal Satış Uzmanı

Ref:DSSL-1121

Bilişim sektörünün önde gelen firmalarından biri olan müşterimizde görevlendirmek üzere Kanal Satış Uzmanı aramaktayız.

Lokasyon:İstanbul- Avrupa Yakası

Gerekli Nitelikler:

•Üniversitelerin ilgili bölümünden mezun,
•Kurumsal Satış & Kanal Satış alanında en az 7 yıl deneyimli ve satış tecrübesine sahip,
•İngilizce konuşma ve yazma bilgisine sahip,
•MS Office programlarını iyi derecede kullanabilen,
•Ekip çalışmasına yatkın,
•Müşteri ve çözüm odaklı,
•Pozitif, güler yüzlü, enerjisi yüksek, insan ilişkileri kuvvetli,
•Dış görünümüne özen gösteren, diksiyonu düzgün,
•Teknolojiye ve özellikle Siber Teknoloji Çözümlerine ilgili ve bu alanda tecrübeli,
•Tercihen müşteri portföyü sahibi,
•Raporlama, analiz ve sunum yeteneği gelişmiş,
•İletişim becerileri ve ikna kabiliyetine sahip,
•Disiplinli ve hedeflerle çalışma düzenine uyum sağlayan,
•Çözüm satışı, süreç yönetimi konularında tecrübeli,
•Hedef odaklı; kota hedefi ve prim ile çalışmayı benimsemiş,
•İstanbul’da ikamet eden,
•B sınıfı sürücü belgesine sahip ve aktif olarak araç kullanabilen,

İş Tanımı:

•Yeni müşteriler kazanmak,
•Mevcut bayi ağını geliştirmek,
•Yurtiçi satış-pazarlama faaliyetlerini yürütmek,
•Sektör uygulamaların takip edilmesi, proaktif yaklaşımların geliştirilmesi
•Farklı sektörlerdeki müşterilerin siber teknoloji çözümleri tarafında ihtiyaçlarını anlamak,
•Bayi ziyaretleri gerçekleştirerek, belirlenen strateji ve standartların uygulanmasının sağlanması
•Bayi performans takibi, raporlanması ve hizmet kalitesini maksimize edilmesi
•Sektör bağımsız, potansiyel iş fırsatlarını tespit etmek ve ürün satışını sağlamak için süreci yönetmek,
•Mevcut ve potansiyel müşterilere ve mevcut bayilere düzenli ziyaretlerin planlanması, gerçekleştirilmesi ve raporlamak,
•Müşteri/ Bayi ile ilişkilerini sistem üzerinde kaydetmek ve raporlamak,
•Satış hedeflerine ulaşmak için stratejiler belirlemek, eylem planı hazırlamak, gerekli aksiyon ve önlemleri almak,
•Ürün tanıtım ve satışını tamamlayarak bireysel satış hedeflerinin gerçekleşmesini sağlamak,
•Müşteri memnuniyetini artıracak iyileştirme fırsatlarını belirlemek,
•Müşteri ilişkileri sürecinin yürütülmesi
•Şartname ve sözleşmelerin takibinin yapılması